scrapgirl

Alla inlägg under november 2011

Av Marie Strand - 7 november 2011 20:17

Detta kort gjorde jag till min underbara älskling som jag älskar över allt på denna jorden!

                  Jag är jätte nöjd med det kortet.... Hoppas ni är det med.

Av Marie Strand - 6 november 2011 19:44

Tänkte lägga in bilder på de alster som jag tillverkat idag på julkorts kursen. Det var grymt kul och man fick ny inspiration. Så nu skall man tillverka julkort.


         

Fina dem är va? Det är första gången som jag gör dessa typer av vikningar...  


Av Marie Strand - 2 november 2011 21:44

Jag har vart iväg ikväll på min första scrapbookingträff i Kristianstad. Det blev ett dopkort som jag är väldigt nöjd med. Fick lite tips och ideér och hjälp. Men är grymt nöjd. Kolla själv och se....


     

Av Marie Strand - 2 november 2011 15:01

Hejsan, u skall jag snart iväg på in första scrapping kväll inne i stan vi får se om jag gör någonting där. Kommer att uppdatera denna bloggen med mina alster isåfall....

Av Marie Strand - 2 november 2011 13:35

Detta är en bild på mitt gratulationskort som jag gjorde till min moster då hon fyllde år. Jag är rätt nybörjare på detta så det är kanske inte världs bästa.


   

Får se om jag kan fixa bilder på fler saker som jag har gjort.  

          

hej

Av Marie Strand - 2 november 2011 08:35

Detta kommer att vara min blogg för det jag gör inom scrapbooking. Vill inte blanda ihop det med min andre blogg som handlar mer om mig själv och min väg tillbaka. Den har adressen http://beachgirl.bloggplatsen.se om ni vill kika in på den. Hoppas ni kommer att gilla en del av mina alster.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards